Tiktok – Teres Dua Tingkat Kajang.

FULLY RENOVATED AND EXTENDED DOUBLE STOREY TERRACE
at TAMAN HARMONI, KAJANG.

Asking Price RM550,000 [NEGO]

[near to Bandar Teknology Kajang]

[Property Details]
– Double Storey Terrace [Intermediate Unit]
– second unit to End Lot
– Size : 22 x 75
– Freehold [bumi Lot]
– 4 Bedrooms, 3 Bathrooms
– Parking space for 2 Cars
– 5 unit Airconds
– 2 Design Kitchen Cabinet for Wet and Dry Kitchen Area
– Car porch with Fully Tile
– Auto Gate
– Good condition, Well Maintained by owner,
– Renovated, Living Hall and Kitchen

[Property Nearby]
– Mydin Wholesale Hypermarket
– Billion Shopping Centre
– Restaurant, 24 hours Laundry and Shop Lot
– Primary and Secondary School
– Surau and Tadika
– Klinik Kesihatan Kajang and Hospital Kajang
– Near to Kajang 2
– Future Development Area
– New AEON Mall (2025)
– 10 minutes to Bangi and Kajang Town
– 20 minutes to Putrajaya and IOI City Mall
– 10 minutes to MRT and Komuter Station

[Property Accessibility]
– Direct ACCESS to Bangi from Kajang Tropicana exit
– SILK, LEKAS, SKVE and PLUS Highway

Asking Price RM550,000 [NEGO SAMPAI JADI]

RUMAH TERES 1.5 TINGKAT GOPENG

Kadang2 tu.. terkezut jugak. Ramai jugak rupa2nya peminat 1.5 Tingkat ni.
Mungkin design nya kot, tak serabut macam design 2 Tingkat, agaknya la.
Tapi yang setingkat nya pun cantik jugak. Ruang entrance kat gate depan.. sama ajer luas nya.
Tak perlu kerabat tangga. Tapi, ketinggian tangga untuk 1.5 tingkat ni, tak der la tinggi sangat. Just nice, bak kata orang Gopeng.

Moh kita ninjau dalam rhomah ni .. macam mana ghoper nyer…

Bagitau ajer.. bukan suruh beli pun. Tengok video ajer pun.. bukan nya kena bayo…

Nak beli rumah kat Lembah Klang.. minggu depan up .. harga lebih kurang je. (Berbaloi).

  • InformasiHartanah

The SPACE Ipoh

eCommerce Storage Hub

The SPACE . Sangat Luas . HUB eCommerce Utara.

Hubungan jarak daripada Kuala Lumpur sangat ekonomikal.

Pembeli DALAM TALIAN BIASANYA SUKA BARANGAN YANG ADA DI DALAM NEGERI.

Kerana jangkamasa penerimaan barang lebih cepat.

Sebab itu di tawarkan ruang dengan kos yang sangat rendah serta beberapa pakej yang mengejutkan berbanding dengan kos buat renovasi Sendiri.

Maklumat penting ini, di amanahkan oleh developer untuk bagitau kepada peniaga eCommerce yang mencari ruangan Storage yang mampu maksima kan jumlah simpanan barang – dapat jimatkan kos.

Sangat berbaloi.

Bermaksud, Kos Penyimpanan dapat di jimatkan. Kerana design nya mampu memaksimumkan ruang simpan.

Harga tersangat jauh lebih murah daripada yang anda sangkakan.

Bayaran bulanan jauh lebih rendah daripada sewa gudang.

Saja la bagitau.

  • InformasiHartanah

THE SPACE

Looking for affordable warehouse/distribution center to buy in Ipoh ?
.
Contact us .. admin@rahimhartanah.net

30 FEET heights.

Comfortable Storage SPACE and office SPACE upper floor.

More SPACE you have. More STORAGE you keep. More ORDER to serve. More MONEY Coming.

From RM400K++ meaning estimate around RM2K++ Monthly Only.

Plus All Fee’s Related .. Support by developer.

Do you saw one of your Biz Type here ?

Extra SPACE !!! For Your eCommerce Biz Logistics.

the SPACE ready for biz.

Time for your decide ?

New idea equal to eCommerce requirements.

The SPACE . near IPOH , PERAK